Prosincové burzy

27.12.2015 17:50

Na závěr roku se mi burzy pěkně sešly. Na sedmou jsme jeli do Týniště na ptačí trhy, kde jsem doplnila zásoby zrní, a na devátou jsme byli v Hradci na Akva Tera Flora, kde jsem doplniha zásoby krmného hmyzu.

I když ptačí trhy byly čtyři dny před Vánocemi od pohledu prázdnější, přesto se dalo sehnat vše jako obvykle. Chyběl mi tu pán s pytlemi senegalského prosa, které u něho bývá nejkvalitnější. Ale i tak se dalo koupit jinde, i když muselo se vybírat. Sehnat menší než pětikilový balík zrní byl opět problém, takže zásobu především žlutého mám na hooodně dlouhou dobu. Výběr v ptačích druzích byl takový průměrný. Od všeho něco, ale ve výsledku nic, co by mě nějak víc oslovilo. Jediné plus (i když ve výsledku bezvýznamné) byl počet astrildů bělolících, kterých tu na běžné poměry bylo opravdu hodně, ale jeden opelichanější než druhý. Nevybrala bych si ani jednoho:-(

V HK jsme tentokrát byli o půl hodiny dřív a nestáli jsme dlouhou frontu, ale místo toho jsme čekali, až otevřou. Takže to ve výsledku vyšlo nastejno. Dnes tu pro mě nejzajímavější zvířátko byly dva párky myší zebrovaných, ale nějak se mi nechtělo zkoušet, jestli by se snesly s mými bodlinami. Co kdyby ne, tak co s nimi. Nakoupili jsme novou zásobu moučných červů a bromélie na kousku dřeva obalené mechem. Jsem zvědavá, jak se mi ji podaří pěstovat:-)